Waarom veranderd mijn jaarverbruik in het energiecontract? – energyzero

Waarom veranderd mijn jaarverbruik in het energiecontract?

Ten eerst kan support dit altijd direct weer wijzigen als de wijziging toch onterecht is. Want wij kunnen helaas niet altijd op de hoogte zijn van alle recente details op een adres.

Wij doen bij elke aanvraag in het landelijke energieregister een controle op het historisch energieverbruik en andere technische gegevens.

Dit is mogelijk de reden van een onterechte wijziging. Er is een kantoorpand omgebouwd naar woningen of het is nieuwbouw en de netbeheerder heeft een te hoog verbruik ingeschat of ingesteld om zichzelf in te dekken.

Ben jij het niet eens met deze melding. Stuur een verzoek tot aanpassing naar support. Vul nu het ticketformulier in. En één van onze medewerkers helpt je hier graag verder.


Waarom veranderd mijn jaarverbruik in het energiecontract? - energyzero

Als softwarebedrijf met leveringsvergunning leveren we via jouw eigen energiemerk energie aan jouw klanten zonder marge op verbruik. Wij geloven namelijk dat élk bedrijf met de inzichten in energieverbruik bestaande én nieuwe producten en diensten kan (door)ontwikkelen waar iedereen beter van wordt. Zowel op duurzaam- als financieel vlak. EnergyZero vormt de frontlinie van een nieuwe energiewereld. Door energie via inkoopprijs aan te bieden dragen we namelijk bij aan een snellere energietransitie. ‍We geven bedrijven dan ook de kans om energie onder hun eigen merk aan te bieden en zo inzicht in te krijgen in het energieverbruik en de -productie van hun klanten. Op basis hiervan kunnen zij nieuwe businessmodellen ontwikkelen die bijdragen aan een mooiere wereld.

Bron: EnergyZero.nlBekijk hier alle aanbiedingen van EnergyZero

Kijk en vergelijk zelf en kies uw energie leverancier via de Energie Vergelijker

Plaats een reactie