Hoe verloopt de klachtenprocedure bij Pure Energie? – pure-energie

Hoe verloopt de klachtenprocedure bij Pure Energie?

Pure Energie zal binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging sturen en je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen. Binnen 10 werkdagen na ontvangst van de klacht informeren wij je over een mogelijke oplossing. Wat kan je doen als wij de klacht ongegrond verklaren? Als wij de klacht ongegrond verklaren, kan het zijn dat je het niet eens bent met onze beslissing. Je kunt dan contact opnemen met de Geschillencommissie Energie en Water. Het adres is: Geschillencommissie Energie en Water Postbus 90600 2509 LP Den Haag Tel: 070-3105310 Website: www.degeschillencommissie.nl


Hoe verloopt de klachtenprocedure bij Pure Energie? - pure-energie

Pure Energie is een vernieuwend en puur Nederlands energiebedrijf. Wij bouwen windmolens en zonnepanelen in Nederland. De stroom uit deze projecten verkopen we rechtstreeks aan onze klanten. Hierdoor zijn wij de groenste energieleverancier van Nederland en zijn we benoemd tot groenste energiebedrijf. We leveren de groenste stroom van Nederland: windenergie en zonne-energie – Ons tarief is eerlijk en voordelig – Jij kiest zelf waar jouw energie vandaan komt – We belonen je als trouwe klant en ambassadeur.

Bron: Pure-Energie.nlBekijk hier alle aanbiedingen van Pure Energie

Kijk en vergelijk zelf en kies uw energie leverancier via de Energie Vergelijker

Plaats een reactie